Szybkość ładowania strony a sukces w e-commerce

Szybkość ładowania strony a sukces w e-commerce

Podobnie jak w przypadku każdej witryny nastawionej na konwersję, szybkość ładowania strony (a więc czas, jaki musi upłynąć, aby użytkownikowi wyświetliła się pełna zawartość witryny) ma w przypadku e-commerce ogromne znaczenie. Można nawet zaryzykować stwierdzenie,...
Narzędzia CRM do zarządzania relacjami z klientami

Narzędzia CRM do zarządzania relacjami z klientami

Dzięki tworzeniu spersonalizowanych doświadczeń dla klientów można budować zaufanie i zwiększać sprzedaż, co wykorzystywane jest również w biznesach e-commerce. W celu usprawnienia procesu obsługi klientów i jednocześnie sprawienia, że każdy z nich będzie się czuł...
Czym się różni sprzedaż hurtowa od detalicznej?

Czym się różni sprzedaż hurtowa od detalicznej?

Wielu przedsiębiorców rozpoczynając biznes związany ze sprzedażą online, zapomina o tym, jak ważne jest podjęcie decyzji w kwestii tego, czy firma będzie się skupiała na obsługiwaniu zamówień hurtowych, czy detalicznych. Warto to dokładnie przemyśleć, ponieważ wiąże...
Zastosowanie sztucznej inteligencji w e-commerce

Zastosowanie sztucznej inteligencji w e-commerce

AI (sztuczna inteligencja) rozwija się w ostatnich miesiącach w niesamowitym tempie i stopniowo zaczyna wpływać na wszystkie obszary życia. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm zaczyna ją wykorzystywać na rynku e-commerce, za czym przemawiają między innymi...