Blog e-commerce

dowiedz się jak prowadzić sklep internetowy

Klienci sklepów internetowych

Jak skutecznie założyć sklep internetowy i zdobyć lojalnych klientów?

Zakładanie sklepu internetowego to fascynująca podróż, ale kluczowym elementem sukcesu jest zrozumienie i przyciągnięcie klientów. W dzisiejszym świecie e-commerce, konkurencja jest silna, więc kluczowe jest zbudowanie trwałych relacji z klientami. Oto kilka kroków, które pomogą ci założyć sklep internetowy i…

Opublikowane w Redakcja

W jaki sposób dostarczać klientom paczki?

Wysyłanie zamówień można uznać za najważniejszy element biznesu opartego o sprzedaż internetową. Jeżeli zamówienie nie zostanie dostarczone w ustalonym terminie, można stracić klienta. Przy powtarzających się problemach może ucierpieć reputacja całej firmy. Najczęściej wybierane formy dostawy Uproszczony proces realizacji zamówień…

Opublikowane w Redakcja

Opinie w sklepie internetowym

Opinie publikowane przez klientów to prosty i sprawdzony sposób na zwiększenie zainteresowania produktami. Oczywiście sprawdzi się to tylko w przypadku sprzedawania porządnego asortymentu i zapewnieniu świetnej obsługi klienta. Dlaczego warto dbać dobre opinie? Kontrola nad opiniami klientów Zewnętrzne serwisy z…

Jak podchodzić do reklamacji w sklepie internetowym?

Nawet najlepsza obsługa klienta i oferta składająca się wyłącznie z porządnych produktów nie uchronią przed reklamacjami. W niektórych branżach występują one częściej, a w innych rzadziej, ale prędzej czy później na pewno ktoś zareklamuje towar kupiony w twoim sklepie. 1….

Sklep internetowy – najważniejszy jest klient

Wiele osób, które zajmują się pracą w szeroko pojmowanej obsłudze klienta zgadza się z tym, że praca w obsłudze klienta jest ciężka, niewdzięczna, obciążająca i bardzo wymagająca. To wszystko prawda. Nadal jednak można tę pracę lubić, a nawet osiągać w…