Dzięki popularnym platformom ecommerce B2B (business-to-business) przedsiębiorcy mogą łatwo zamawiać towary w innych firmach. Na rynku międzynarodowym działa wiele tego typu platform, dzięki czemu każdy może znaleźć idealną dla siebie.
Poniżej przedstawiamy propozycje platform e-commerce B2B, które są dostępne w Polsce. Dzięki nim nie tylko usprawnisz operacje, ale również rozszerzysz zasięg rynkowy.
Shopify Plus
Jest to zaawansowana wersja popularnej platformy, która powinna spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających przedsiębiorców. Zalety Shopify Plus to przede wszystkim skalowalność, duże możliwości personalizacji oraz świetne wsparcie techniczne.
Jeżeli chodzi o ceny, najkorzystniejszy jest wybór wariantu na 3 lata. Wówczas sklep kosztuje 2300 USD rocznie.
WooCommerce B2B
Dzięki temu rozszerzeniu do popularnej wtyczki do WordPress, można łatwo dostosować sklep internetowy do transakcji B2B. Bezproblemowa integracja z istniejącymi sklepami i intuicyjny panel zarządzania sklepem sprawiają, że jest to chętnie wybierane rozwiązanie.
Warto jednak mieć na uwadze, że o ile sama wtyczka WooCommerce jest darmowa, to rozszerzenie B2B kosztuje około kilkunastu dolarów miesięcznie.
Amazon Business
Dedykowana platforma dla transakcji B2B udostępniona przez giganta branży e-commerce. Amazon Business pozwala sprzedawcom docierać do milionów klientów biznesowych z całego świata. Jedną z najważniejszych zalet tego rozwiązania jest dostęp do kompleksowych analiz biznesowych, dzięki którym można na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do zmieniającego się rynku.
Przed rozpoczęciem współpracy z Amazon Business warto zapoznać się z aktualnymi prowizjami od sprzedaży i dokładnie policzyć ceny, w jakich będzie się wystawiało produkty.