Osoby, które myślą o otworzeniu własnego sklepu internetowego wcale nie muszą wydawać kilkunastu tysięcy złotych i poświęcać kilkudziesięciu godzin na testy, wprowadzanie zmian i inne rzeczy. Dzięki takim usługom jak Shoper nowy sklep można uruchomić w zaledwie kilka minut.
1. Czy Shoper to dobry wybór na sklep internetowy?
2. Nowoczesny sklep ramach taniego abonamentu
3. Zalety i wady platformy Shoper
Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest to, zamiast wysokich kosztów wejścia w ecommerce właściciel sklepu musi jedynie opłacać tani miesięczny abonament. Najtańszy pakiet kosztuje zaledwie 84 złote miesięcznie (dodatkowo często można trafić na promocyjne oferty).
Czy Shoper to dobry wybór na sklep internetowy?
Firmy, które po raz pierwszy planują sprzedawać produkty przez internet, często nie zdają sobie sprawy, jak wiele pracy trzeba włożyć w stworzenie porządnego sklepu i zdobycie klienta. W celu obniżenia kosztów wybierają darmowe skrypty, które rzeczywiście oferują wiele przydatnych funkcji, ale jednocześnie wymagają doświadczenia. W przeciwnym razie co jakiś czas będą pojawiały się problemy, których rozwiązanie będzie wymagało zatrudnienia programisty. Dodatkowo nawet darmowy skrypt sklepu wymaga opłacenia hostingu, zamówienia dobrego regulaminu, stworzenia polityki prywatności i wielu innych rzeczy. Platforma Shoper pozwala natomiast zapomnieć o takich problemach. Wystarczy, że będziesz pamiętał o regularnym płaceniu abonamentu, a wszystkim zajmą się za ciebie specjaliści.
Nowoczesny sklep ramach taniego abonamentu
Shoper sprawdzi się zarówno przy małych sklepach (oferujących do 10 000 produktów), jak i przy naprawdę dużych projektach ecommerce. Najwyższy pakiet pozwala uruchomić sklep nawet z 50 000 produktów, ale jeżeli dla kogoś taka oferta jest niewystarczająca, firma może przygotować indywidualną propozycję. Wówczas nie trzeba się będzie martwić żadnymi limitami. W początkowym okresie działalności sklepu zazwyczaj jednak oferta składa się z kilkuset lub kilku tysięcy produktów, więc można zacząć od najtańszego pakietu. Shoper ma wbudowaną integrację z systemem płatności online, pozwala łatwo wysyłać paczki za pośrednictwem kuriera lub paczkomatów, a dodatkowo współpracuje z porównywarkami cenowymi. Sklep wyposażony jest w moduł bloga, który można wykorzystać do pozycjonowania sklepu i informowania klientów o istotnych nowościach.
Zalety i wady platformy Shoper
Wybierając ofertę Shoper, klienci otrzymują dostęp do bezpłatnej pomocy technicznej, a w cenie abonamentu mają nowoczesny szablon graficzny. Sklep ma około 250 wbudowanych funkcji, które nie tylko ułatwią sprzedaż, ale również zapewnią właścicielowi sklepu większą kontrolę nad biznesem. Jedyną wadą takiego rozwiązania jest to, że wszystkie dane przechowywane są na serwerze zewnętrznej firmy, więc teoretycznie istnieje ryzyko, że Shoper z jakiegoś powodu może wyłączyć sklep i znienacka zablokować sprzedaż bez żadnego ostrzeżenia. W praktyce jednak takie sytuacje się nie zdarzają.